assalamualaikum


ADI,PENGUMUMAN

~ SELAMAT DATANG TAHUN 2019 ~

Monday 27 February 2017

MAJLIS PENYERAHAN SLIP KEPUTUSAN PEPERIKSAAN I'DADI & THANAWI 2016

Satu majlis penyerahan slip peperiksaan bagi Peperiksaan I'dadi & Thanawi Sesi 2016 telah diadakan di Dewan Terbuka SMTDRDM pada 13 Februari yang lalu. Seramai 19 orang pelajar Tingkatan 4 telah menduduki Peperiksaan Thanawi, manakala seramai 20 orang pelajar Tingkatan 2 telah menduduki Peperiksaan I'dadi. 

Bagi Peperiksaan Thanawi, 3 orang pelajar Tingkatan 4 telah mendapat pangkat Mumtaz Sofi, iaitu Muhamad Tahir bin Ahmad Khairuddin, Muhammad Afiq Iman bin Hasrul, dan Muhammad Luqman Haqeemi bin Azmi. Seramai 13 orang pelajar telah mendapat pangkat Mumtaz, dan 3 orang pelajar telah mendapat pangkat Jayyid Jiddan.

Bagi Peperiksaan I'dadi pula, seramai 7 orang pelajar telah mendapat pangkat Mumtaz Sofi, mereka adalah Hafiz Nur Haziq bin Husin, Hafiz Nur Hazim bin Husin, Muhammad Izzul Khairi bin Saiful Bahadi, Muhammad Fahrul Aiman bin Ahmad Roslan, Nuri Nabhan bin Ismail, Muhammad Firas Fathullah bin Abdul Majid, dan Baihaqi Al-hakim bin Khairolzaman. Seramai 7 orang pelajar telah mendapat pangkat Mumtaz, dan 6 orang pelajar telah mendapat pangkat Jayyid Jiddan.

Pelajar Peperiksaan I'dadi 2016






















Pelajar Peperiksaan Thanawi 2016



















No comments:

Post a Comment